Home | National Cup S2 - Porsche Cup

2022-05-02 20:00 - 2022-05-24 23:59
2022-05-02 20:00 - 2022-05-24 23:59
2022-05-26 20:20
2022-06-09 20:20
2022-06-23 20:20
2022-07-07 20:20
2022-07-21 20:20
2022-08-04 20:20
League duration
2022-04-29 20:00 - 2022-08-04 23:59
Game Picture League Picture

National Cup Season 2

Porsche Simrace Cup

Gra: Assetto Corsa Competizione.

Format wyścigowy: Weekend wyścigowy z treningiem, kwalifikacjami oraz dwiema sesjami wyścigowymi.

DLC: 

  • Challengers Pack DLC (Porsche 992)
  • International GT Pack (Bathurst, Suzuka)
  • British GT Pack (Snetterton)

Uczestnictwo: Otwarte, każdy może się zapisać w dowolnym czasie, udział w wyścigu uzależniony jest od ilości miejsc w poszczególnych splitach - patrz prekwalifikacje.

Samochód: Porsche 911 GT3 Cup - Generacja 992

Nagrody: W miarę możliwości przewidujemy nagrody dla podium w klasyfikacji generalnej jak największej ilości serwerów. Dodatkowo przewidziane są nagrody dla zwycięskiej drużyny w klasyfikacji drużynowej. Ilość serwerów zostanie ustalona w trakcie prekwalifikacji przedsezonowych.

Malowania: Wszystkie przesłane przez kierowców malowania można pobierać i używać w grze nieodpłatnie za pomocą naszego programu Content Manager. Po wersji 1.8 ACC malowania nie powodują przycięć w grze, dlatego jeżeli pozwala na to sprzęt (3+GB VRAM) to zaleca się ich używanie.

Kierowca może przygotować własne malowanie samochodu (tzw. skin/livery) i załadować je przez stronę do swojego profilu. Możliwość załadowania malowania odblokowuje się po wpłacie dotacji na daną ligę w wysokości min. 10 zł (patrz dotacje poniżej). Spakowany zipem plik z własnym malowaniem nie może przekraczać 15MB, poradnik jak zrobić malowanie a także korzystać z programu Content Manager do pobierania malowań znajdziecie pod tym linkiem.

Dotacje: Uczestnictwo w sezonie nie wiąże się z koniecznością wpłacenia dotacji. Jednakże ze względu na koszt utrzymania serwerów oraz ewentualnych nagród wprowadzamy system dotacji i powiązanie pewnych możliwości z dokonaniem dotacji w określonej wysokości:

  • 10 zł: możliwość wgrania własnego malowania, które będzie widoczne na transmisjach z wyścigów oraz u innych kierowców (jeśli je sobie ściągną),
  • 20 zł: własne malowanie oraz możliwość tworzenia lub dołączania do zespołu,
  • 30 zł: to co powyżej, wyróżnienie na stronie oraz na streamie.

Pamiętajcie, że dotację zwykle robicie raz, a liga trwa kilka miesięcy więc nie musicie się ograniczać do minimalnych wpłat. Darczyńcy, którzy wpłącą min. 30 zł zostaną wyróżnieni na stronie wyników specjalnym kolorem, a w późniejszym czasie również na streamie (top donors). Swoje imię i nazwisko lub ksywkę możecie wpisać w polu “Wiadomość”.

Dotacje należy wpłacać poprzez stronę https://tipo.live/p/simracepl podając w polu "Twój nick" 17 znakowy Steam ID 64. Znajdziesz go w swoim profilu wchodząc na link https://esport.simrace.pl/user.  To bardzo ważne abyśmy mogli powiązać wpłatę z Twoim profilem kierowcy. Musisz też wybrać cel wpłaty abyśmy powiązali to z ligą. Jeśli tego nie zrobisz prawidłowo, nie odblokują się dodatkowe możliwości, a my nie będziemy w stanie przesunąć tej płatności więc przyłóż się do tego.

Istnieje też możliwość wpłaty na “Utrzymanie / Development” więc jeśli podoba się Wam to co robimy i chcecie aby strona rozwijała się dalej to można również tam wpłacić ale uwaga: nie zostanie to zaliczone do żadnej ligi i nie odblokuje Wam możliwości w żadnej lidze więc jeśli chcecie zrobić większą wpłatę ale przy tej okazji odblokować też malowania i teamy to lepiej zrobić wpłatę na konkretną ligę.

Prekwalifikacje przedsezonowe: Przed pierwszym wyścigiem zostaną uruchomione 2 serwery prekwalifikacji aby przypisać kierowców do właściwych splitów. Z każdego serwera średnia z 3 najlepszych okrążeń danego kierowcy złoży się na wyliczenie czasu kwalifikacyjnego służącego do podziału na splity. Raz ustalone splity pozostają do końca sezonu. Osoby, które zechcą dołączyć do sezonu w trakcie jego trwania będą poddane takiej samej procedurze, przy czym możliwość ich startu w wyścigu będzie uzależniona od ilości miejsc na serwerze. Pierwszeństwo startu będą miały osobe biorące udział w prekwalifikacjach przedsezonowych. Organizator zastrzega sobie możliwość przeniesienia zawodników między splitami lub wykluczenia zawodnika z sezonu w przypadku stwierdzenia znaczących różnic w umiejętnościach zawodnika w odniesieniu do pozostałych kierowców w danym splicie. 

Weekend wyścigowy:

  • Wolny trening: 45 min
  • Kwalifikacje: 15 min, dozwolone użycie opcji powrót do garażu i ponowny wyjazd na tor
  • Wyścig 1: 30 minut - grid ustalony przez kwalifikacje, pit stop nie wymagany
  • Przerwa techniczna na ustawienie gridu: 5 minut
  • Wolny trening: 5 minut
  • Wyścig 2: 30 minut - pozycje ustalone przez wynik wyścigu 1, odwrócone pierwsze 10 pozycji, pit stop nie wymagany

Warunki na torze: 

  • Prekwalifikacje odbywają się w stałych warunkach pogodowych
  • Kwalifikacje i wyścigi odbywają się w losowych warunkach pogodowych symulowanych przez Assetto Corsa Competizione. Wstępne ustawienia symulacji takie jak poziom chmur, losowość, temperatura otoczenia oraz godziny rozpoczęcia sesji i mnożnik czasu zostaną podane przez organizatora nie później niż 3 dni przed każdym wyścigiem.

Pojemność gridu: Planowany jest stały podział na serwery PRO/SEMI/AM. Organizator określi wielkość gridu w zależności od zainteresowania.

Więcej szczegółów znajdziesz w regulaminie. Jeśli masz pytania lub są jakieś niejasności, napisz do nas na forum lub Discordzie na kanale #chat-national tagując uprzednio @League Admin